🔻تمبر یادبود ثبت ملی مهارت پخت پولک باغبادران رونمایی شد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 🔻تمبر یادبود ثبت ملی مهارت پخت پولک باغبادران رونمایی شد

🔻تمبر یادبود ثبت ملی مهارت پخت پولک باغبادران رونمایی شد

شهردار باغبادران:
🔹هم‌زمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری اصفهان با حضور استاندار و جمعی از معاونان و مدیران کل استانی از تمبر یادبود ثبت ملی مهارت پخت پولک باغبادران رونمایی شد که این اقدام باعث دوام و تأکید بر ارزش این میراث فرهنگی است.
🔹با حمایت اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان لنجان و استان اصفهان و همچنین پیگیری‌های مدیریت شهری مهارت پخت پولک و نبات باغبادران در دوازدهم اسفند ماه ۱۳۹۹ در فهرست میراث ناملموس فرهنگی کشور به ثبت رسید.
🔹این اقدام علاوه‌بر حفظ و حراست از میراث ارزشمند باغبادران به‌عنوان دستاورد فرهنگی مردمان این شهر به نوعی حمایت از صنف قنادان مشغول به خدمت در شهر است و با توجه به استقبالی که از این محصول وجود داشت در طول سالیان گذشته طرف‌داران خود را پیدا کرده است.
🔹 یکی از رسوم مسافرت و سفر رفتن نزد ما ایرانیان خرید سوغات و محصولات محلی و تولیدی در مقصد است که به بخشی جدایی‌ناپذیر از سفرها تبدیل شده است و بر همین اساس می‌توان با اعمال استانداردهایی در بسته‌بندی محصولاتی چون پولک و نبات باغبادران باعث افزایش فروش و استقبال بیشتر مسافران از این محصولات شد.

لینک خبر (http://www.nabzevatan.ir/?p=36271)
🌏 @nabzevatan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

هفده − 6 =

فهرست