نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

🔸نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

🔻نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد به واگذاری امور به مردم، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه ای که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید.

🔹اینجانب ضمن تبریک سالروز تأسیس نهاد مقدس شوراهای اسلامی و روز ملی شوراها مراتب تقدیر و سپاس خود را از همه عزیزانی که از بدو تاسیس شورا تاکنون با وظیفه شناسی ، پیگیری و مساعدت های ارزنده خود در حل مشکلات شهروندان تلاش نموده و با امانت ، کفایت و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند مدار ، خالصانه و عاشقانه در جهت بالندگی ، شکوفایی ، عمران و آبادانی گام برداشته و بر میدارند بویژه اعضای محترم و سخت کوش شورای اسلامی شهر باغبادران اعلام میدارم.

✅پیشبرد اهداف شهرداری ها و دهیاری ها که حاصل همدلی و همکاری مضاعف بین اعضای محترم شوراهای اسلامی و شهرداران و دهیاران است را از خداوند متعال خواهانم.
❇️حجت الله امینی باغبادرانی ، شهردار باغبادران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

هشت − 7 =

فهرست