خرید دستگاه بازیافت آسفالت توسط شهرداری باغبادران

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. خرید دستگاه بازیافت آسفالت توسط شهرداری باغبادران

🔸خرید دستگاه بازیافت آسفالت توسط شهرداری باغبادران

🔻دستگاه بازیافت حرارتی کلوخه و تراشه های آسفالت با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال توسط شهرداری باغبادران خریداری گردید.
🔻 نشست ، چین خوردگی و موزائیکی شدن آسفالت و تاخیر در ترمیم تراشه های آسفالت از جمله ، معضلات معابر شهری است که با توجه به سطح قابل توجه آسفالت معابر ،قیمت بالای قیر و مشکلات اقتصادی شهرداریها تامین آن هزینه بالایی را در برگرفته و اصلاح این معضلات همواره از درخواستهای شهروندان محترم میباشد.
⬅️شهرداری باغبادران با تصویب شورای اسلامی شهر در راستای سرعت عمل بخشیدن به درخواستهای مردمی اقدام به خرید یک دستگاه حرارتی کلوخه و تراشه های آسفالت نمود تا ضمن دسترسی مداوم به آسفالت و ترمیم تراشه های ناشی از حفاری دستگاههای خدمت رسان در سطح شهر با بازیافت آسفالتهای موجود مانع آلودگی های زیست محیطی گردد و سعی در ایجاد رضایت شهروندان عزیز داشته باشد.
🔻از جمله ویژگیهای این دستگاه صرفه جوئی در هزینه ها، قابلیت بازیافت آسفالت و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی ناشی از تخلیه آسفالت فرسوده در حاشیه شهر و با قابلیت جابجائی به وسیله کشنده سبک میباشد.
🔻این دستگاه که مجهز به مخزن قیرهیتر دار، سیستم گرمایش گازوئیلی ، ژنراتور برق و درزگیر میباشد تولید شرکت دانش بنیان داخلی است و قابلیت تولید محدود آسفالت سرد و گرم را جهت ترمیم تراشه های سطح شهر دارد.
🔻تولید آسفالت بازیافتی با این دستگاه تا هشتاد درصد صرفه جوئی را در بر خواهد داشت.
خرید این دستگاه از محل درآمدهای داخلی شهرداری باغبادران انجام گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

2 × دو =

فهرست