🔸مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی باغبادران پس از گذشت ۱۵ سال و به دلایل مختلف از جملهروند واگذاری قبلی زمین و یا اصراری که دانشگاه علوم پزشکی بر تأمین مکانی مناسب که دسترسی لازم را برای دسترسی آسان داشته باشد وارد فاز اجرایی نشده و این مسئله به یک مطالبه شهروندی مبدل شده بود.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 🔸مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی باغبادران پس از گذشت ۱۵ سال و به دلایل مختلف از جملهروند واگذاری قبلی زمین و یا اصراری که دانشگاه علوم پزشکی بر تأمین مکانی مناسب که دسترسی لازم را برای دسترسی آسان داشته باشد وارد فاز اجرایی نشده و این مسئله به یک مطالبه شهروندی مبدل شده بود.

🔸مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان:
مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی باغبادران پس از گذشت ۱۵ سال و به دلایل مختلف از جملهروند واگذاری قبلی زمین و یا اصراری که دانشگاه علوم پزشکی بر تأمین مکانی مناسب که دسترسی لازم را برای دسترسی آسان داشته باشد وارد فاز اجرایی نشده و این مسئله به یک مطالبه شهروندی مبدل شده بود.
دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی در مردادماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کلیدی با عملکرد جهادی در اجرای سیاست‌های تعریف شده توانست در طول یک‌سال و نیم گذشته عملکرد درخشانی را از خود به نمایش بگذارد.

⬅️بیشتر بخوانید در:

سلیمانی: تلاش مدیریت شهری باغبادران برای تحقق مطالبات به حق شهروندان ارزشمند است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نه + نوزده =

فهرست