حجت الله امینی باغبادرانی شهردار باغبادران، گردوی باغبادران با طعم منحصر بفرد آن را زمینه مناسب برای برندسازی و ابزاری کلیدی در توسعه اقتصادی شهروندان دانست

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. حجت الله امینی باغبادرانی شهردار باغبادران، گردوی باغبادران با طعم منحصر بفرد آن را زمینه مناسب برای برندسازی و ابزاری کلیدی در توسعه اقتصادی شهروندان دانست

🔰حجت الله امینی باغبادرانی شهردار باغبادران، گردوی باغبادران با طعم منحصر بفرد آن را زمینه مناسب برای برندسازی و ابزاری کلیدی در توسعه اقتصادی شهروندان دانست و اظهار کرد:

🔻گردوی باغبادران از طعمی منحصر بفرد برخوردار بوده و از قدیم الایام همچون یک فرهنگ محلی در کنار غذا به عنوان دسر و تزئینات استفاده می شده و کمتر آئینی نیز در باغبادران وجود دارد که در پذیرایی از میهمانان و گردشگران از گردو استفاده نشود.

🔻وی افزود: متاسفانه طی سال های اخیر آفتی تحت عنوان کرم خراط امان درختان گردو را بریده به گونه ای که باغات گردو باغبادران در معرض نابودی کامل قرار گرفته اند و چنانچه تدابیر لازم درخصوص مبارزه با این آفت اتخاذ نشود در آینده نزدیک ما محصولی به نام گردو در این منطقه نخواهیم داشت.

🔻شهردار باغبادران تصریح کرد: این مسئله نگرانی فراوانی را در بین قشر زحمتکش کشاورزان افزایش داده چرا که درختان گردو باغات آنان یکی پس دیگری در حال خشک شدن هستند و این درحالیست که این محصول ناب همیشه مشتریان داخلی و خارجی خود را داشته و شاهد صادرات آن نیز در عین گمنامی این محصول بوده ایم.

🔻وی عنوان کرد: چنانچه استراتژی لازم در خصوص حفظ درختان گردو باغبادران تعرف نشود نه تنها در برند سازی این جواهر بی نام و نشان موفق عمل نخواهیم کرد بلکه با نابودی درختان گردو تولید کنندگان گردو نیز به مصرف کننده تبدیل خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

سه × سه =

فهرست