به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی مراسم تجلیل از آتش نشانان با حضور فرماندار محترم شهرستان ، جمعی از خانواده معظم شهدا ، معتمدین محل و مسئولین شهرستان و شهر در محل مجموعه فرهنگی تفریحی شهرداری باغبادران برگزار گردید.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی مراسم تجلیل از آتش نشانان با حضور فرماندار محترم شهرستان ، جمعی از خانواده معظم شهدا ، معتمدین محل و مسئولین شهرستان و شهر در محل مجموعه فرهنگی تفریحی شهرداری باغبادران برگزار گردید.

🚨سپاس خدایی را که خالق آتش است و پناه آتش نشانان

🔰به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی مراسم تجلیل از آتش نشانان با حضور فرماندار محترم شهرستان ، جمعی از خانواده معظم شهدا ، معتمدین محل و مسئولین شهرستان و شهر در محل مجموعه فرهنگی تفریحی شهرداری باغبادران برگزار گردید.

✅در این مراسم شهردار باغبادران ضمن خیر مقدم و عرض تبریک این روز و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان اظهار داشت: بی شک یکی از عرصه های خاص مشاغل مهم و در عین حال سخت و مخاطره آمیز شغل شریف آتش نشانی است، آتش نشانی ارتش شهرداری است، جایگاه مردانی است از جنس ایثار و فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.
🔻در این مراسم گزارشی از عملکرد واحد آتش نشانی ارائه و با لوح سپاس از آتش نشانان شهرداری که امنیت و آرامش را برای شهروندان به ارمغان آوردند تقدیر نمودند.

✅ جناب آقای محمدی فرماندار محترم شهرستان ضمن خدا قوت به آتش نشانان شهرداری،از اهداف مهم آتش نشانی بحث پیشگیری، اطفاء حریق و پوشش حوادث دانست، ایشان به همه این عزیزان خدا قوت و اظهار امیدواری کردند که با یک انگیزه وافر و یک تلاش شبانه روزی این احساس را تا آخر خدمت داشته باشند تا به همه مردم خدمت کنند.

🔻در پایان دانش آموزان دبستان ایمان با اهدای شاخه گل به آتش نشانان شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

11 − 9 =

فهرست