اهدا کتاب های نویسندگان و مولفین باغبادرانی به کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. اهدا کتاب های نویسندگان و مولفین باغبادرانی به کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان

با حضور سرکار خانم خدادادی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان در شهرداری باغبادران شورای اسلامی شهر و شهردار باغبادران تعدادی از کتب منتشر شده توسط نویسندگان و مولفین باغبادرانی را به انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جهت استفاده در کتابخانه های عمومی شهرستان اهدا نمودند.
این اقدام فرهنگی با هدف معرفی نویسندگان باغبادرانی صورت گرفت.
در سال ۱۳۹۸ بیش از بیست نویسنده باغبادرانی در حاشیه جام باشگاههای کتاب مورد تجلیل شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار گرفتند و امسال بدلیل عدم امکان برگزاری مراسم بدلیل محدودیتهای کرونابی در راستای تجلیل از نویسندگان و مولفین و محققین باغبادران تعدادی از کتب منتشره ایشان که در حوزه های مختلف، فرهنگی، اجتماعی، هنری، آموزشی به چاپ رسیده اند جهت بهره برداری در کتابخانه های عمومی شهرستان به انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اهدا گردید.
امینی با اشاره به اجرای پویش « اهدای کتاب، اهدای دانایی» از شهروندان عزیز خواست تا با اهدای کتاب به کتابخانه عمومی باغبادران در راستای غنی سازی منابع این مجموعه فرهنگی و علمی شهر که مورد استفاده محققین ، دانش آموزان و دانشجویان شهر است و موجب ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین شهروندان میباشد کمک کنند.
شهردار باغبادران در پایان اظهار کرد: به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان بهمن ماه کلیه هزینه عضویت شهروندان باغبادران در کتابخانه عمومی شهر باغبادران رایگان است و شورای اسلامی شهر و شهرداری این هزینه را به شهروندان اهل مطالعه اهدا مینماید.
کتابخانه عمومی باغبادران واقع در پارک ساحلی و در جوار زاینده رود در یکی از زیبا ترین و آرام ترین نقاط شهر با ده هزار جلد کتاب در خدمت یکهزار نفر از شهروندان علاقه مند به مطالعه کتاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

ده + هفده =

فهرست