پیام تبریک شهردار به مناسبت روز شورا

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار به مناسبت روز شورا

‍ 🔸پیام تبریک شهردار باغبادران به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها

《بسم الله الرحمن الرحیم》

🔹در بین مناسبتها و یادها و نام های تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران اسلامی نهم اردیبهشت به عنوان روز شوراها آمده است.
شورا به عنوان یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر آن تاکید دارد تا جایی که خداوند، پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) که وصل به دریای بی کران وحی الهی است را سفارش به مشورت با اصحاب نموده و در تعریف صفات و ویژگیهای شخصیتی ایشان آورده اند که بسیار اهل مشورت بود.

اصول مرتبط با شوراها که منبعث از آیات نورانی قرآن و احادیث گهربار پیامبر اعظم و اهل بیت عصمت و طهارت (صلوات الله علیهم اجمعین) و از سرچشمه های زلال آموزه های دینی ماست ، همواره از اصول مترقی و روشن قانون اساسی ایران است.

✅شورا نهاد جمعی تصمیم گیری مبتنی بر شیوه مردم سالاری دینی است که وظیفه کشف، احصا، پیگیری و سیاستگذاری در راستای احقاق مطالبات مردمی هر کوی و سامان را بر عهده دارد.

💢ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی اعضای شوراهای اسلامی کشور بویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر باغبادران در ادوار شش گانه، سپاسگزاری و قدردانی از خدمات و زحمات و هم افزایی های اعضای محترم شورای اسلامی شهر باغبادران را اعلام و نهم اردیبهشت روز شوراها را به اعضای معزز شورای اسلامی شهر تبریک عرض می نمایم.

💯موفقیت ایشان را در اجرای وظایف خود و خدمت صادقانه به مردم در راستای اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم.

🌺مشورت ادراک و هوشیاری دهد / عقلها مر عقل را یاری دهد

♻️ حجت الله امینی باغبادرانی ، شهردار باغبادران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

9 + 20 =

فهرست