پنجمین روز اسفند ماه زاد روز خواجه نصیر الدین طوسی به پاس تلاشها و دستاوردهای علمی ایشان و تجلیل از مهندسین عزیز روز “مهندس” نام گرفت.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پنجمین روز اسفند ماه زاد روز خواجه نصیر الدین طوسی به پاس تلاشها و دستاوردهای علمی ایشان و تجلیل از مهندسین عزیز روز “مهندس” نام گرفت.

🌺پنجمین روز اسفند ماه زاد روز خواجه نصیر الدین طوسی به پاس تلاشها و دستاوردهای علمی ایشان و تجلیل از مهندسین عزیز روز “مهندس” نام گرفت.

✅نقش مهندسان به عنوان یکی از پیشگامان شکوفایی و پیشرفت کشور که می توانند با اتکا به توان علمی و فنی خود پروژه های مختلف را راهبری نمایند، ‌در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار با اهمیت است و مهندسان توانمند در حقیقت موتورمحرکه بخش‌های مختلف عمران، شهرسازی، صنعت و معدن، محیط زیست، ‌انرژی، کشاورزی، هوافضا و … می‌باشند و همواره رسالت خطیر خود را در سازندگی، عمران و آبادانی و پیشرفت به نحو احسن به مرحله اجرا در آورده اند.

💠این روز را به تمام مهندسانی که مهندسی را درک کردند و تنها به عزت نامش بسنده ننمودند به ویژه مهندسین عزیزی که با تلاش زاید الوصف خود در راستای توسعه و عمران شهر باغبادران تلاش می نمایند و مهندسین باغبادرانی که باعث اعتلای نام این شهر و افتخار آن میباشند تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون ایشان را از قادر متعال خواهانم.

حجت الله امینی باغبادرانی
شهردار باغبادران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

10 + 8 =

فهرست