تعداد قابل توجهی از شهروندان این خطه سر سبز در عرصه های مختلف ترابری فعالیت موثری دارند، ضمن تبریک فرارسیدن روز حمل و نقل به این عزیزان، سلامت، سعادت و توفیق روز افزون، خانواده بزرگ بخش حمل و نقل را در اجرای ماموریت های خطیر خود از خداوند متعال خواستارم.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. تعداد قابل توجهی از شهروندان این خطه سر سبز در عرصه های مختلف ترابری فعالیت موثری دارند، ضمن تبریک فرارسیدن روز حمل و نقل به این عزیزان، سلامت، سعادت و توفیق روز افزون، خانواده بزرگ بخش حمل و نقل را در اجرای ماموریت های خطیر خود از خداوند متعال خواستارم.

‍🔸۲۶ آذرماه سال ۱۳۶۲ در لبیک به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) رانندگان عزیز و ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور به میدان آمدند تا پشتیبانی خود را از خطوط مقدم جبهه ها و تامین مایحتاج عمومی کشور اعلام نمایند و این حضور جهادی و ارزشمند باعث شد این روز به پاس قدردانی از این قشر زحمت کش به نام روز حمل و نقل در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت گردد.

🔻یقیناً رانندگان عزیز در حمل بار و مسافر، پرچمداران صنعت حمل و نقل و کوشندگان امانتدار و شب زنده دار جاده ها، خدمات دلسوزانه ای را به صنعت حمل و نقل ارائه میدهند، صنعتی که نبض توسعه اقتصادی جامعه در دستان ارزشمند فعالان آن می‌تپد و از ارکان حرکت و پویائی و توسعه اقتصاد به شمار می رود.
🔻این صنعت در عرصه های مختلف از جمله ایثار و شهادت، بحرانهای طبیعی، رونق تولید و صادرات، گردشگری و اخیراً سختیهای بحران کرونا کارآمدی و توانمندی خود را به منصه ظهور رسانید.

♻️تعداد قابل توجهی از شهروندان این خطه سر سبز در عرصه های مختلف ترابری فعالیت موثری دارند، ضمن تبریک فرارسیدن روز حمل و نقل به این عزیزان، سلامت، سعادت و توفیق روز افزون، خانواده بزرگ بخش حمل و نقل را در اجرای ماموریت های خطیر خود از خداوند متعال خواستارم.

❇️حجت الله امینی باغبادرانی ، شهردار باغبادران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دوازده + هفده =

فهرست